ODC A1 – Klimroos A1

Zaterdag 18 november 2017 speelde ODC A1 haar eerste thuiswedstrijd. Klimroos was een onbekende tegenstander voor de dames, altijd leuk om open in een wedstrijd te stappen. De dames begonnen gemotiveerd aan de wedstrijd. Helaas maakte Klimroos de openingstreffer, maar het liep daarna gelijk op. Het bleef spannend, ODC kon zelfs een kleine voorsprong naar 6-4 opbouwen.

Het bleef gelijk oplopen. Alhoewel ODC erg slordig was met het afmaken van de kansen kon ze de voorsprong vasthouden tot 8-7. Helaas werden de aanwijzingen van de coach niet goed opgevolgd en bleven doelpunten uit, waardoor Klimroos langszij kwam tot 8-9.

Uit een vrije worp kon ODC weer een gelijkspel eruit halen. Het bleef spannend tot de laatste minuut. Klimroos besliste de wedstrijd met een goed geplaatst afstandschot. Eindstand 9-10.

Erg jammer, hopelijk kan ODC komende week haar kansen wel afronden, want dan staat de wedstrijd tegen Altior A1 uit Heeswijk Dinther op het programma.