SVOC A1 – ODC A1

Op zaterdag 11 November speelde ODC A1 hun eerst binnen wedstrijd tegen SVOC A1 we kende deze ploeg al van het buitenseizoen dus dat was een voordeel, we wonnen er toen van met 14-3. We waren niet zo goed voorbereid op de wedstrijd van zaterdag.

De wedstrijd was nog niet lang bezig, maar ODC kreeg een vrije bal, deze werd goed benut en hierdoor kwam ODC al gauw op een 0-3 voorsprong. ODC zette hele goede aanvallen op en was lang aan de bal, we speelde ook echt als een team, en hier kwamen goede kansen uit, maar werden niet altijd mooi afgemaakt.

Daarna duurden het wel weer even voordat ODC weer scoorde, SVOC scoorde nog op een 1-3.

Aan de kant van ODC werden veel kansen gemist, maar bij SVOC kwamen niet veel kansen uit, in de rust stond de stand op 3-8 voor ODC. We waren nog niet zo tevreden over de doelpunten het hadden er al veel meer kunnen zijn, maar we misten te veel kansen.

Na de rust kreeg ODC de bal uit en werd meteen een mooie kans uit, een afstandsschot. De wedstrijd was al snel bepaald, ODC was duidelijk sterker.

SVOC kreeg bijna geen kansen meer dus bleven op 3 punten staan, ODC benutten nog een paar goeie kansen. We eindigde de wedstrijd met 4-15

ODC staan nu bovenaan dus hopen dat ODC de koploper blijft.

Volgende week spelen we thuis tegen klimroos, dat is een nieuwe ploeg voor ons dus hopen op winst.