ODC 1 – Klick’15/Miko’76 1

Zondag 17 september speelde ODC 1 tegen Klick/Miko. Een aantal seizoenen geleden was dit nog een tegenstander waar de punten vaak gedeeld werden. Echt overtuigend werd er in het verleden nooit gewonnen tegen deze club en de meeste duels eindigden dan ook vaak spannend.
De wedstrijd werd snel geopend met een 2-0 op het scorebord voor de thuisspelende ploeg. Klick/Miko had hier geen antwoord op en ODC kon zelfs uitlopen tot een 6-0 voorsprong. De dames uit Ommel/Heusden speelden met beleid en werkten rustig naar goede scoringskansen toe. Na een lange periode zonder doelpunten was het Klick/Miko dat de 6-1 scoorde, maar hierna werd er een groot gat geslagen door ODC en werd er met een stand van 10-2 de kleedkamers ingegaan.

Na rust wist Klick/Miko als eerst te scoren. Met een stand van 10-3 werden er uit onmacht veel fysieke fouten gemaakt door de tegenstander en ODC maakte hier makkelijk gebruik van. Bij een stand van 16-6 met nog een kwartier te spelen was het ODC dat “makkelijk” uit kon ballen. Mooie, makkelijke kansen werden goed afgerond. Bij 23-6 klonk het eindsignaal. Met dit resultaat kijkt zowel de selectie als de staf vol vertrouwen uit naar de volgende wedstrijden!

Aankomende donderdag 21 september speelt ODC 1 haar tweede bekerwedstrijden om 20.00 uur tegen Stormvogels op het Sportpark in Ommel. Deze ploeg uit Luyksgestel werd in de eerste competitiewedstrijd nipt verslagen met 14-12.

Op zondag 24 september neemt ODC 1 het op tegen Klimroos 1 in Hoogeloon om 13.00 uur.