Altior A1 – ODC A1

Zaterdag 25 november speelde ODC A1 haar wedstrijd tegen Altior A1. Na de wedstrijd van vorige week waren ze vastberaden om dit keer wel te winnen. De eerste helft was zeer spannend en liep tegelijk op. Ze gingen de rust in met 6-6.

Na een goed woordje van de coach en een plan gingen de dames terug het veld op, en hoe! ODC A1 kwam gelijk op een voorsprong van 6-13. Eindelijk hadden we door hoe we nou het beste konden aanvallen en dat was te zien. In plaats van in te kakken, hebben we doorgepakt!

Uiteindelijk heeft Altior er nog 3 weten te scoren en daarmee eindigden de wedstrijd op een mooie score van 9-16 met de winst voor ODC!

Aankomende zaterdag zullen wij thuis spelen tegen DSV. Ook dan gaan we natuurlijk voor de winst!